Foto: Maxima Eesti

9 inimest 10st tunnetab igapäevase toidukorvi ostmisel hinnatõusu

Selle aasta AC Nielseni tarbijauuringud näitavad, et 61% tarbijatest otsib igapäevaselt toidu- ja esmatarbekaupade ostmisel sooduspakkumisi, kuid sellest hoolimata ütleb 9 inimest 10st, et tunnetavad igapäevase toidukorvi ostmisel hinnatõusu.

Maxima uus hinnakujundusprogramm langetab igapäevase ostukorvi keskmist hinda 20% ning sisaldab 102 erinevat tootekategooriat ja sadu tooteid.

Maxima Eesti tegevjuhi Edvinas Volkase sõnul räägivad nii Eesti kui rahvusvahelised majandusanalüütikud aina enam maailma ja ka Eesti majanduse eesootavast jahtumisest ning selle mõjust inimeste igapäevaelule.

Maxima tugevus on läbi aastate olnud hinnaliidri positsioon, mistõttu on meie jaoks oluline, et ka jahenevas majanduses suudaksime tagada oma kliendile kindlustunde, et oma igapäevase odava ostukorvi saab ta jätkuvalt meie kauplustest,“ sõnas Edvinas Volkas.

„Teades, mida kliendid kõige sagedamini oma igapäevasesse ostukorvi panevad, langetasime ostukorvi toodete hindu nii, et inimese jaoks jääks igapäevane ostukorv püsivalt odavaks,“ lisas Maxima Eesti meediajuht Regina Salmu.
AC Nielsen Baltimaade ja Kazahstani turu-uuringute juhi Ilona Lepa sõnul näitavad uuringud, et kuigi eestimaalased ei armasta poes käia, teevad nad seda siiski enam kui lätlased ja leedukad.

„Kui 61% tarbijatest otsib sooduspakkumisi, tähendab see ka enamat arvu poekülastusi – eestimaalane külastab kauplusi 60 kord kuus,“ selgitas uuringut Ilona Põld. „Ühelt poolt sooduspakkumiste otsimine ja teiselt poolt soov igapäevaselt tarbida värsket toitu viivad eestimaalase tihedasti poodi,“ lisas Lepp.

>Koos uue hinnakujundusprogrammiga annab Maxima odava ostukorvi garantii, mis pakub klientidele võimalust täita oma igapäevane ostukorv sadade odava hinnaga toodetega 102 erinevast tootekategooriast.

Maxima Eesti meediajuht Regina Salmu sõnul on jaekaupluste kett pööramas üha enam “näoga kodumaise tarnija poole” – pea 70% kaupade tarnijatest on tänaseks  kodumaised.

“Ka Maxima oma valmistoitude bränd Meistrite Köök kasutab toorainena üksnes kohalikku toorainet,” kinnitab Salmu. Meistrite Köök valmistab igapäevaselt värskeid salateid, liha-, kala-, kondiitri- ja kulinaariatooteid.

Maxima on Baltikumi suurim jaekaubandusettevõte. Maxima Eesti koosseisu kuulub 3700 töötajat ja kelle jaekaupluste ketti kuulub 82 kauplust. DDB Brand Capitali Baltimaade kaubamärkide uuringu kohaselt on Maxima parima hinna ja kvaliteedi suhtega ettevõte Eestis.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga