fitlap.ee
Foto: fitlap.ee

Hamburger sinihallitusjuustu ja õunasalatiga

Aeg: ca 20 min, 375 kcal

Toiduained
(retsepti  kogused on mõeldud keskmisele kaalulangetavale naisele)

  • 70g (1.8 viilu) leib, terviseleib punase peediga
  • 75g (55g valmis) hakkliha, delikatess (rasva 8%)
  • 15g (0.2 pk) sinihallitusjuust (rasva 27%)
  • 75g (0.5 tk) õun
  • 3g (1 tl) oliiviõli
  • 25g (1.5 peotäit) salatimix (rukola, lollo, lehtsinep, punase peedivõrsed, tatsold, mangold, mizuna)
  • Maitseained: sool (meresool või värviline), punase veiniäädikas, pipar


Valmistamine

  • Lõika õun õhukesteks viiludeks ja sega rohelise salatiga läbi.
  • Nirista peale tilk õli ning punase veiniäädikat. Maitsesta soolaga. Sega läbi.
  • Vormi hakklihast mõnus päts. Jälgi, et see oleks leivaviilust natuke suurem, sest see tõmbab praadides kokku.
  • Maitsesta soola ja pipraga.
  • Prae pannil tilgas õlis kuldpruuniks.
  • Kui hakklihapäts on pruun, viska pannile leib ja prae mõlemalt poolt oliiviõlisegus pruuniks.
  • Tõsta leib pannilt ning viska pannile sulama sinihallitusjuust.
  • Veereta hakklihapätsi sulanud sinihallitusjuustus.
  • Tõsta alumine leivapool taldrikule, tõsta peale natukene viilutatud õuna ning rohelist salatit.
  • Seejärel sinihallitusjuustune hakklihapäts, mille peale jälle õuna ning rohelist salatit.
  • Kõige peale tõsta leib, millega võiksid pannilt kõik sinihallitusjuustutükid veel ära korjata. Lihtsalt lase leivaviiluga üle panni.
  • Kui kõik salat ja õun burgeri vahele ära ei mahu, söö seda lihtsalt salatiks kõrvale.
  • Head isu!
Lae alla Fitlap toitumiskava äpp
IOS või Android telefoni jaoks
google play appstore