Lahhentagge asutajad Tarmo Virki ja Maarit Pöör.
Foto: erakogu

Lahhentagge käivitas ühisrahastuskampaania

Saaremaine käsitöödžinni ja toonikute tootja Lahhentagge käivitas teisipäeval ühisrahastuskampaania Fundwise’i keskkonnas. Kampaania eesmärk on koguda ettevõtte kasvu ja arengu rahastuseks 100 000 kuni 200 000 eurot. Tasub märkimist, et esimese päevaga koguti juba 90 000 eurot. 

Lahhentagge edulugu algas kolm aastat tagasi, mil tehti algust käsitöödžinni valmistamisega, esialgu vaid katsepartiidena. Ettevõtmist kroonis edu – Lahhentagge džinn saavutas rahvusvahelisel konkursil “Maailma parim käsitöödžinn 2018” rahvahääletusel teise koha.

Täna on Lahhentagge džinn nõutud kaup nii meil kui nüüdseks ka juba mujal maailmas. Trendikamad baarmenid teavad, mis on Lahhentagge. 

Foto: Lahhentagge

Lahhentagge poolt Kuressaare jõulukuusest valminud toonikud on tänaseks müügis lisaks Saaremaale veel ja mandri-Eestile ka Tšehhis ja Soomes, ning Prantsus- ja Saksamaal.

Nüüdseks on “kuuskede ära joomise” kampaania laienenud nii mandri-Eestisse kui ka Soome Vabariiki – toonikusse pisteti nii Pärnu, Helsingi kui ka Soome linna Loviisa jõulupuud.

Hiljaaegu täiendas Lahhentagge toonikute brändinime. Selleks sai estoonik, ehk siis Eesti toonik.

EstonicSoda tootesarja lisanduvad uuel aastal lisaks Kuressaare
jõulukuusele ka mõned välisriikide kuused, ning Pärnu nulg. “Nulust sünnib päris uus jook meie tootevalikusse, sest kuigi ilmelt võivad puud paista sarnased, on nende maitsed väga erinevad,” ütles Pöör.

Kaasa saab lüüa selle lingi kaudu:
https://fundwise.me/en/pitch/lahhentagge

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga