Anni Rahula teab, et nii hommiku- kui lõunasöök peavad olema tugevad ja korralikud.

Mida Anni Rahula sööb?

Emaks olemise ja kiire elutempo kõrvalt on Talleggi saadik Anni Rahula suutnud hoida kadestusväärset vormi. Kindlasti aitab sellele kaasa ka aktiivne elustiil, kuid Anni on ka väga tähelepanelik selle osas, mida ta sööb ja ka perele valmistab.

Enne oma päevamenüü tutvustamist soovib Anni rõhutada, et väga oluline on tarbida vett. „Alustan igat hommikut suure klaasi veega ning iga toidukorra kõrvale joon samuti vett. See aitab hoida mu ainevahetuse kiirena ja ka täiskõhutunnet pikendada,“ soovitab Anni.

Anni ei keela endale otseselt ühtegi toitu. Kui millegi konkreetse järele on isu, siis seda ta ka endale lubab olenemata sellest, kas see on tervislik või ebatervislik.

„Samuti üritan ma terve päeva jooksul väga mitmekesiselt toituda. Minu menüüs on nii piima- ja teraviljatooteid kui ka näiteks kala ja linnuliha.“

Hommikusöök
Nagu juba öeldud, siis enne, kui Anni jõuab esimese ampsu hommikusöögist võtta, joob ta klaasi vett. „Vee joomine enne hommikusööki on hea viis, kuidas õrnal moel anda seedetraktile märku, et keha on üles ärganud ja on aeg tööga alustada,“ räägib Anni.

Hommikusöök on Annil tugev – munapuder seente, juustu ja kanasingiga. „Selle kõrvale meeldib mulle juua vitamiinirikkaid värskelt pressitud mahlasid. Mulle meeldib teha segumahlasid erinevatest puuviljadest. Sellel hommikul valisin meloni, apelsini, pirni ja õuna,“ ütleb Anni.

Samuti ei jäta Anni hommikusööki kunagi vahele. „Eks mõnel kiirel hommikul ikka juhtub, et ei jõua midagi korraliku hammustada, aga see annab siis ka kogu päeva jooksul tunda. Kõht on kogu aeg tühi ja ka üldine meeleolu ei ole tavapärane.“

Lõunasöök
„Üritan jälgida, et lõuna- ja hommikusöök oleksid kõige tugevamad söögikorrad päeva jooksul. Kui ilm on hea, siis grillime terve perega lõunasöögiks liha. Selle kõrvale valmistan ise värsketest hooajalistest köögiviljadest salati,“ räägib Anni.

Sellel päeval oli menüüs redise, kapsa, küüslaugu ja hapukoore salat. Kõrvale grillis Anni kanafileevardad jogurti-tillimarinaadis. Magustoiduks olid mustikad.

„Kevadel ja suveajal meeldib mulle palju värsket kraami süüa. Mitte lihtsalt sellepärast, et see on tervislik, vaid tunnen, et ka mu keha tahabki sellistel aastaaegadel rohkem puu- ja köögivilju ning erinevaid marju,“ räägib Anni.

Õhtusöök
„Sõltuvalt päevast söön ma mõnikord lõuna- ja õhtusöögi vahel näiteks õuna või mõnda muud puuvilja. Mõnikord hoiab aga lõunasöök kõhu täis kuni õhtusöögini välja,“ sõnab Anni.

Et päeva viimane söögikord liiga rammus ei oleks, sõi Anni õhtuks võileiba lõhega. Magustoiduks oli šokolaadimaitseline kohupiimakreem.

„Üldiselt suudab selline menüü mind terve päev toidetuna hoida ja kõik isud rahuldada. Kui tunnen peale õhtusööki, et kõht on endiselt tühi või tahaks midagi näksida, siis muidugi ei hakka ma ennast näljutama ja haaran midagi kerget veel hamba alla,“ ütleb Anni lõpetuseks.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga