Foto: Pagarini

Pagarini tõi emadepäeva eel turule klassikalise juustukoogi

Eesti kondiitritoodete tootja Pagarini tõi läheneva emadepäeva eel turule klassikalise toorjuustukoogi. Kook on juba mugavalt lahtilõigatud kujul ning kaunistamata, mistõttu saab seda muuta isikupärasemaks näiteks oma lemmikmarjade või -moosiga.

Pagarini uus kook on inspireeritud klassikalisest New Yorgi
toorjuustukoogist. See on kerge küpsetatud kook suus sulava toorjuustukreemi ja maitseka küpsisepõhjaga.

Kook on kaunistamata kujul, et julgustada inimesi kasutama oma loovust koogi isikupärasemaks muutmisel ning koogile sõnumite kirjutamisel. Kooki saab kaunistada näiteks marjade või kommide, moosi, šokolaadi või glasuuriga.

Kuna kook on pakendis lahtilõigatuna, saab kasvõi iga lõigu omanäoliselt
kaunistada. Pagarini turunduskoordinaatori Getri Mitti sõnul on uus juustukook sobiv täiendus toidulauale näiteks erinevate tähtpäevade puhul.

„Kooki saab kaunistada vastavalt konkreetsele tähtpäevale ja koogi saaja eelistustele. Näiteks emadepäeva puhul saab kirjutada koogile marjade või moosiga emale suunatud kauneid sõnumeid või lisada sinna ema lemmikuid maiuseid,“ soovitab Mitt.

2010. aastal asutatud Pagarini on Eesti kapitalil põhinev ettevõte. Viimase
aastaga on ettevõtte tootmismahud kahekordistunud, lisaks Eestile toodetakse ka Läti, Taani, Soome ja Venemaa turgude jaoks.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga