Retsept: Rauno Rikberg
Foto: Britt Paju

Personaaltreener soovitab: Hommikupuder soolaseks

Hommikusööki peetakse päeva kõige tähtsamaks toidukorraks. Puder sobib selleks puhuks ideaalselt. Ühel hetkel võib aga tavapäraselt magus hommikupuder end ammendada. Personaaltreener ja Talleggi saadik Rauno Rikberg eksperimenteerib hommikuti hoopis soolase pudru valmistamisega.

„Liigne sool tervisele hea ei ole, aga mõõdukalt maitsestades ei tee see midagi halba. Mina lisan oma pudrule kanahakkliha ja ainult selle maitsestamiseks kasutan soola,“ räägib personaaltreener.

Peale kana lisab Rauno pudrule veel lehtkapsast, avokaadot ja kõrvitsaseemneid. Lehtkapsast tasub enne sõrmede vahel mudida näiteks pestoga. See aitab vähendada kapsale omast mõru maitset.

Vaja läheb:

100 g Fitness kanafilee hakkliha
35 g täistera kaerahelbeid
2 dl + 1 sl kanapuljongit
väike peotäis lehtkapsalehti
¼ avokaadot
1 tl pestot
näpuotsaga küüslaugupulbrit
Soovi korral:
kõrvitsaseemneid

Tee nõnda:

Rebi lehtkapsas väiksemateks tükkideks, lisa pesto ja mudi lehti käte vahel, kuni need pehmenevad. Lase puljong keema tõusta ja lisa kaerahelbed. Keeda vaiksel kuumusel u 10 minutit või kuni kaerahelbed on parajalt pehmed.

Vajadusel lisa veidi vett. Samal ajal kuumuta nakkumisvabal pannil hakkliha, segades seda 5 minuti jooksul ja tugevamal kuumusel koos 1 sl puljongiga. Segamise ajal lisa ka küüslaugupulber ja maitsesta segu soola-pipraga.

Kui puder on valmis, sega pool hakklihast pudru hulka. Tõsta puder kaussi ja kata ülejäänud hakklihasegu, avokaadoviilude ja lehtkapsaseguga. Soovi korral lisa veidi kõrvitsaseemneid ja maitsesta soolaga.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga